Getest: TBS Jolly Orange bad & douchegel

In mijn artikel over het body shop event liet ik jullie al even deze douchegel zien.
Ik heb deze douchegel vooral gekocht voor zijn verpakking. Geef toe, zo’n vrolijk flesje staat toch leuk in je badkamer? Ook de naam vind ik super. De geur doet me echter denken aan warmsinaasappel met een vleugje mandarijn. Niet meteen een geur waarvan ik denk ‘wat lekker’. Maar omdat hij maar 3 euro was besloot ik hem toch mee te nemen.

In de douchegel zitten kleine stukjes sinaasappelschil. deze voel je niet tijdens het douchen dus volgens mij hebben ze niet veel nut. Toch is dit een leuk detail. Ook de geur heeft me verrast. Na enkele keren gebruikt te hebben vind ik de geur heel fris en subtiel ruiken. Ik waan me meteen in een ver land wanneer ik deze douchegel gebruik. Ook schuimt de douchegel heel erg, iets wat ik heel fijn vind.

De douchegel maakt mijn huid zacht maar daar blijft het bij. Je blijft best nog een bodylotion om je huid te hydrateren en lekker zacht te maken.

Hou je van sinaasappel of mandarijn? Dan is deze douchegel zeker een aanrader. Als je niet echt van dit soort geuren houdt zou ik deze aan mij voorbij laten gaan. De Jolly Orange douchegel is te koop in The Body Shop en kost normaal 8 euro.

 

6 gedachtes over “Getest: TBS Jolly Orange bad & douchegel

Geef een reactie

