Getest: Kajal oogpotloden – Essence

Essence begint 1 van mijn favoriete merken te worden. Vroeger ging ik niet zo snel producten van Essence kopen maar ondertussen bezit ik al een derde van hun assortiment.

Een product die ik nog nooit gekocht had waren de kahjal oogpotloden. Ik heb ze vaak bekeken maar ik heb ze steeds laten liggen. Iets zei me dat de kwaliteit niet echt super kon zijn want de potloden kosten maar 0.99 cent per stuk.

Toch ben ik overstag gegaan. Er liep een actie waarbij je 30% kreeg wanneer je 3 producten van Essence kocht. Ik was al heel lang op zoek naar een wit oogpotlood dus ik kocht toen de kleur 04:white. Omdat dit potloodje mij zo goed beviel kocht ik gisteren nog de kleur 08: Teddy, een mooie donkerbruine kleur.

Ik ben heel erg positief verrast geweest door deze potloden. Ze bevatten heel veel pigment en zijn romig waardoor ze heel soepel aanbrengen. En dat voor maar 99 cent. Wat wil een make-up verslaafd meisje nog meer?

Ook de houdbaarheid valt goed mee. Na een paar uur vervaagt de kleur maar dat is volgens mij normaal voor een oogpotlood. Even bijwerken en je bent terug in orde voor de volgende uren.

De Kajal oogpotloden zijn nog in vele andere kleuren verkrijgbaar en ze kosten allemaal 99 cent per stuk. Ben je dus op zoek naar een goedkoop oogpotlood die goed werkt dan kan ik je deze zeker aanraden.

6 gedachtes over “Getest: Kajal oogpotloden – Essence

Geef een reactie

