Kruidvat nail oil

Als je mijn blog wat volgt weet je waarschijnlijk dat ik dol ben op nagellak. Ik verander bijna dagelijks van kleurtje. Dit heeft jammergenoeg het gevolg dat mijn nagels heel erg broos en breekbaar zijn geworden. Toen er gisteren 3 nagels afbraken vond ik het tijd om even naar het kruidvat te trekken en me een nagelolie en nagelverharder aan te schaffen.

Het nagelassortiment van Catrice en Essence waren voor de verandering weer zo goed als leeg dus met lege handen liep ik naar de uitgang. Daar zag ik echter het nagelverzorging assortiment staan van het Kruidvat. De nagelverharder was uitverkocht maar ik besloot om de nail oil mee te nemen.

Het flesje komt in een schattig roos kartonnen doosje. Leuk want zo verminderd de kans op een gebroken flesje. Het flesje zelf vind ik een beetje lijken op de lakjes van Trind. Die lange dop staat echt leuk. Heel erg goed gedaan vind ik persoonlijk.

Het flesje bevat 10 ml en belooft om je nagels te verzorgen en gezond te maken.
Ik heb hem nog maar een dag dus geen idee hoe hij werkt. Maar binnen een maand komt hierover een uitgebreide review.

Ik begin vandaag trouwens mijn vakantiejob als poetsvrouw in een rusthuis. Nagellak is dus verboden en ik heb besloten om een nagellakvrije maand in te lassen. Ik gebruik elke avond deze nail oil maar verder laat ik mijn nagels bloot. Ook koop ik deze maand geen nagellak. Met mijn gespaarde geld hoop ik in augustus mijn eerste O.P.I. lakje te kopen.

Ik hoop echt dat dit me gaat lukken!
Wens me alvast succes xp

Veel liefs
Jody

5 gedachtes over “Kruidvat nail oil

Geef een reactie

