Music of the moment: shuffle

I-tunes is 1 van de meest gebruikte programma’s op mijn pc. Ik hou van muziek en ik haat het als ik op de computer moet werken zonder muziek.

Het leek me dan ook leuk om even een speciale music of the moment te doen. Ik heb mijn I-tunes op shuffle gezet en de eerste 5 liedjes zet ik hieronder. Zo krijg je een beeld welke muziek ik beluister en het maakt het allemaal net iets persoonlijker. Wel eventjes zeggen dat mijn muzieksmaak heel uitgebreid is.

Mijn eerste shuffle nummer is Where them girls at van David Guetta ft. Nicki Minaj, Flo Rida. Ik vind dit zo’n zalig nummer. Zowiezo ben ik een grote fan van David Guetta. Hier kan ik echt naar blijven luisteren!

Dit nummer heb ik ontdekt tijdens een live show van Idool 2011. The writer – Ellie Goulding Ik vind dit soort nummers zalig om naar te luisteren. Zo lief en vrolijk. Love it.

Ik hou zo van dit nummer! Crazy vibes van Selah Sue heb ik ondertussen grijs gedraait op mijn i-pod. Haar stem klinkt zo fijn en dit soort muziek vind ik gewoon zalig. Ik blijf haar kapsel trouwens zo leuk vinden xp

Beyoncé – Best I never had. Normaal ben ik niet zo’n fan van Beyoncé en toen ik dit liedje voor het eerst hoorde was ik er echt van overtuigd dat het Jennifer Hudson was. Na lang zoeken ontdekte ik dat het Beyoncé was. Prachtig liedje en ik hou zo van die tekst.

Go screw yourself – Avery. Deze heb ik gisteren toevallig ontdekt en ik heb hem de hele dag zitten beluisteren. Misschien is dit meisje niet zo bekend maar wat een stem! Ik vind haar stijl trouwens heel erg leuk.

Wat toevallig dat I-tunes 5 redelijk recente nummers heeft gekozen want eigenlijk staat mijn I-pod vol met oudere nummers. Hopelijk vinden jullie dit soort Music of the moments leuk.

2 gedachtes over “Music of the moment: shuffle

Geef een reactie

