Whats on my way?? Forever 21

Een paar dagen geleden liet ik jullie mijn wishlist van forever 21 zien.
Ik was op dat moment helemaal niet van plan om echt een bestelling te plaatsen, vooral omdat er binnenkort een forever 21 winkel wordt geopend in Antwerpen.

Nuja ik keek gisteren even op de webshop en ik zag dat er grote sale was. Toen ik een blazer aan het bekijken was wou mijn zus deze kopen dus om de verzendingskosten te delen heb ik ook enkele dingetjes uitgekozen.

Allereerst heb ik 3 t-shirts gekozen die elk 4,99 euro waren. Goedkoop toch!

Zoals je ziet zijn het 3 simpele t-shirts met leuke details. Ik ben echt benieuwd hoe ze eruit zullen zien in real life.

In mijn wishlist toonde ik jullie een dubbele ring waar ik helemaal gek op was. Ik was dus van plan om deze te kopen maar jammergenoeg was mijn maat er niet meer. Ja ik heb kindervingertjes.. Dus ik besloot om een sleutelketting te kopen. Hij was 2.90 euro wat absoluut niet veel geld is voor zo’n soort ketting.

Het is een bescheiden bestelling maar het is de eerste keer dat ik op forever 21 bestel dus ik heb het bij deze 4 dingen gehouden.
Uiteindelijk zijn ik en mijn zus samen 30 euro kwijt met verzendingskosten inbegrepen.
Ik blijf het ongelofelijk goedkoop vinden! Super gewoon xp

Normaal krijg ik mijn bestelling deze week binnen en ik hou je op de hoogte of mijn spulletjes eruitzien zoals verwacht.

Heb jij al besteld bij forever 21?

2 gedachtes over “Whats on my way?? Forever 21

  1. Ik heb nog nooit besteld bij Forever21, maar ik vind het wel een heel gave webshop ! Leuke dingetjes heb je besteld ! Ik ga ook maar eens kijken, misschien zie ik nog iets leuks bij de sale. 🙂

Geef een reactie

