Colour & Go Essence: Irreplace

Onlangs kocht ik dit lakje van Essence. Ik had al op verschillende beautyblogs swatches van irreplaceable gezien en toen ik deze in de winkel zag moest ik hem gewoon meenemen.

Irreplaceable is een gouden lakje met een mooie shimmer. Het effect doet me een beetje denken aan Dirty Berry van Catrice. Vooral in de zon krijg je dit mooie effect te zien.
Verder dekt dit lakje in 3 laagjes. Niet erg dekkend dus maar het is dan ook een erg licht lakje.

 Ik heb geprobeerd om de mooie lichtgouden glans op de foto te krijgen. Mooi toch?
De colour & go lakjes van Essence zijn te koop in het kruidvat en kosten 1,29.

Sorry voor dit korte artikeltje maar ik moet zo meteen achter mijn punten. Spannend!
Ik vrees dat ik niet zo’n goed resultaat zal behalen maar ik schrijf zowiezo een artikeltje wanneer ik terug thuis ben.

7 gedachtes over “Colour & Go Essence: Irreplace

Geef een reactie

