Berichtje tussendoor

Een paar dagen later dan gezegd is hier toch een berichtje over mijn schoolresultaten.
Ik ben jammergenoeg niet geslaagd, maar dat wist ik al.
Positief is dat ik véél minder herexamens heb dan gedacht. Het is zeker haalbaar dus als ik nu nog een duwtje geef kan ik volgend jaar mee naar Amerika!!

Verder is het momenteel heel erg druk. Ik zoek geen excuus waarom ik de voorbije dagen niet heb gepost. Ik had mijn vrije tijd gewoon volledig verkeerd ingeschat.
Ik doe een vakantiejob als poevrouw in een rusthuis, wat trouwens heel erg leuk is, waardoor ik van ’s morgens vroeg tot ’s avonds geen computer in de buurt heb. ’s Avonds probeer ik een beetje te leren en dan is het al tijd om te gaan slapen.
Ja mijn leven is momenteel niet zo heel erg interessant,..

Ik heb nu enkele berichtjes vooruitgeschreven dus normaal komt er vanaf morgen elke dag terug een artikeltje online. Om eventjes een tipje van de sluier op te lichten, er komen artikels aan over sinful colors, forever 21, gosh, catrice,…

Veel liefs
Jody

4 gedachtes over “Berichtje tussendoor

  1. Jammer dat je niet geslaagd bent! Maar hopelijk haal je je herexamens wel, ik duim voor je! Nog veel succes als poevrouw, ik snap wel dat je een tijdje niet hebt gepost hoor.🙂

Geef een reactie

