Getest: Gosh long lasting eye liner pen 004 Grey

Tijdens de 1 + 1 gratis actie van Gosh in het kruidvat nam ik deze long lasting eye liner mee van Gosh. Ik was al langer op zoek naar een grijze eyeliner met glitters dus toen ik de kleur 004 Grey swatchte werd ik op slag verliefd.

De verpakking is zoals we van Gosh gewend zijn. Heel strak, iets waar ik erg van hou. Het kwastje is erg makkelijk om mee te werken. Het werkt zo soepel dat je heel makkelijk een fijn lijntje boven je oog maken. De kleine glitters maken deze eyeliner heel erg geschikt om naar een feestje te gaan.

Ik heb eventjes met de eyeliner gespeelt. Zo kun je zien hoeveel pigment de eyeliner bevat en hoe je de kleur kunt opbouwen. De eyeliner is zeker long lasting. De kleur blijft zonder probleem een volledige dag zitten.

Ik ben heel erg tevreden over deze long lasting eye liner.Wanneer er terug een actie loopt schaf ik me zeker nog enkele van deze aan.
De eye liners zijn te koop in het kruidvat en kosten 7,99 euro per stuk.

4 gedachtes over “Getest: Gosh long lasting eye liner pen 004 Grey

  1. Pingback: My favorites – July 2012 | jlovesbeauty

Geef een reactie

