Tag: top 10 award

Woepsie blijkbaar is er iets misgelopen toen ik mijn berichten inplande. Misschien heeft dit wel te maken omdat ik momenteel met mijn gedachten ergens anders zit.. Ja het onmogelijke is gebeurt, ik ben verliefd geworden. Na een poosje single te zijn ben ik terug samen met mijn vorige liefje.

Maar dit artikel gaat niet over mijn vriendje, hoewel ik heel graag over hem zou schrijven, ik werd namelijk door Lotte getagt voor de top 10 award.
Dank je wel hiervoor meisje x3

Regels:
• Bedank de persoon van wie je de award hebt gekregen en link naar hun blog
• Zet de top 10 award foto op je blog
• Maak een lijst met je top 10 cosmetica
• Tag 10 andere bloggers

Top 10 cosmetica (willekeurige volgorde):
1. Catrice allround concealer
2. Essence Stay with me Longlasting Lipgloss: 01, me and my icecream
3. Gosh nagellak: 001 lavender love
4. Catrice our best volume ever
5. Essence: Kajal pencil 08: Teddy
6. Gosh long lasting eye liner pen 004: Grey
7. Gosh eye shadow trio: green valley
8. Sinful colors: Wicked mind
9. Kruidvat nail oil
10. 88 palette matte

Dit zijn de producten die ik momenteel het meest gebruik. Vond het toch moeilijk om er 10 uit te kiezen.

De 10 beautyblogs aan wie ik deze tag doorgeef zijn:
Myrthe
Miranda
Ohfashion
Glim
Robin
Yanou
Shirley
Liselotte
Pimpernell
– Iedereen die deze tag wil overnemen.

Rond 14 uur komt er nog een artikel online


 

.

3 gedachtes over “Tag: top 10 award

  1. Leuk dat je weer verkering hebt met je vriend! Gefeliciteerd hihi. 🙂
    Superleuke tag ook, en superlief dat je me hebt getagd! Je zult ‘m volgende week wel op m’n blog verschijnen..

  2. Wat heb je de tag leuk ingevuld! Ik dacht trouwens dat je geen nieuwe berichten meer had geplaatst, omdat die lipgloss winactie bovenaan stond haha, heel dom! Maar ik zal vanaf nu weer trouw elke dag op je blog kijken! 🙂

Geef een reactie

