Look of the day: Neon

Ik vond gisteren deze foto’s terug op mijn pc, ze zijn al een hele tijd geleden genomen. De look is niet heel erg draagbaar maar ik vind het wel leuk staan.
Normaal vind ik geel en blauw niet zo’n geslaagde combinatie maar voor een felle look heb ik deze 2 kleuren met elkaar gecombineerd.

De producten die ik voor deze look gebruikt heb zijn:
– 88 palette matte
– Essence oogpotlood: white
– Gosh long lasting eye liner: 004 Grey
– Elf drama oogschaduwpalette
– Catrice mascara

4 gedachtes over “Look of the day: Neon

  1. Wat een mooie ooglook! Misschien niet heel draagbaar naar school bijv. maar experimenteren met make-up is altijd leuk :D! Geel en blauw heb je ook leuk gecombineerd trouwens, ik vind het meestal ook niet zo mooi bij elkaar lijken maar bij deze ooglook vind ik het wel erg mooi.

Geef een reactie

