Outfit of the day: 10 juli 2011

Ik vind het superleuk om outfit of the days te zien op andere beautyblogs. Ik wou dan ook al heel lang eens een outfit of the day posten maar ik vind dat ik nu niet zo heel erg speciaal gekleed loop dus het is er nooit van gekomen.

Daar komt vandaag verandering in want ik toon je wat ik vorige zondag aanhad.
– Zomerrokje Pimkie
– T-shirt gekregen van mijn zus
– Ketting SIX
– Oorbellen SIX
– Riem C&A
– Schoenen Shoe discount

Zoals je ziet een heel erg goedkope en meisjesachtige outfit. Ik hou heel erg van dit soort stijl. Laat me zeker weten wat je van dit soort artikels vind en of je meer outfit of the days wil zien.

 

6 gedachtes over “Outfit of the day: 10 juli 2011

Geef een reactie

