Nails of the day: gosh 001 lavender love

In mijn laatste shoplog toonde ik jullie al dit prachtige lakje van Gosh.
Omdat mijn nagels nog steeds heel erg lelijk en kort zijn twijfelde ik of ik er nu al een nails of the day over ging plaatsen. Maar let niet op mijn nagels en geniet van dit prachtige kleurtje.

Lavender love is geen lila achtige kleur zoals de naam doet vermoeden. Het is eerder een babyblauwe kleur die in de schaduw een paarse schijn krijgt. De kleur bevat geen shimmer en heeft een glanzende afwerking zonder dat je een topcoat hoeft te gebruiken.

Dekkend is dit lakje absoluut, op de foto’s heb ik maar 1 laagje nagellak op en enkel mijn duim (deze nagel is nog lang) heeft 2 laagjes nodig voor een optimale dekking. Ook chipt de lak pas na 4 dagen. Waar ik het meest tevreden over ben is de droogtijd. Na enkele minuten is deze lak kurkdroog. Super gewoon!

Lavender love is een limited editie waardoor de verpakking een vrouw op het dekseltje kreeg. Ik heb het lakje eigenlijk hiervoor gekozen want ik heb nu eenmaal een zwak hart voor limited editions.

De lakjes van Gosh zijn best prijzig. Je betaalt ongeveer 7 euro voor 1 lakje maar je krijgt er een heel erg goede kwaliteit voor. Gosh heeft trouwens af en toe acties lopen waardoor je de producten voor een goedkopere prijs kunt aanschaffen.

Gosh is te koop in het kruidvat.

6 gedachtes over “Nails of the day: gosh 001 lavender love

Geef een reactie

