Wishlist beautybyelke

Vandaag heb ik terug een wishlist voor jullie.
Gisteren mocht ik van mijn liefje enkele dingetjes uitkiezen op beautybyelke. Ja wordt maar jaloers xp.. Beautybyelke is een webshop die make-up verkoopt van oa. Sleek, nyx, lime crime make-up, essie, china glaze,…

Zoals je wel kunt voorspellen had ik onmiddellijk een wishlist met spulletjes die ik wou hebben. Deze bestaat vooral uit spulletjes van NYX, sleek en lime crime make-up.
Uiteindelijk heb ik de round lipstick en round lipgloss gekregen van Nyx. Dank je wel lieve schat x3 Binnenkort kun je van deze producten dus een review verwachten xp

Als je de naam wilt weten van 1 van bovenstaande producten laat dit achter in een comment en dan geef ik je met veel plezier de naam.

Sorry voor het korte berichtje, weeral, maar ik ben druk druk bezig met leren en werken waardoor ik echt geen tijd vind om foto’s te nemen 😦

 

6 gedachtes over “Wishlist beautybyelke

Geef een reactie

