Tag: Sunshine award

Vandaag terug een tag want ik werd door Myrthe getagd voor de sunshine award.
Dankje wel meisje!!
De sunshine award is een heel erg leuke en persoonlijke tag dus als je meer over mij als persoon wilt weten blijf dan zeker lezen..

De tag houdt volgende dingen in:

♥ Bedank de persoon van wie je deze tag gekregen hebt.
♥ Beantwoord de volgende vragen.
♥ Tag 10 andere mensen.

Favoriete kleur
Mijn favoriete kleur is lichtroze. Ik vind het zo’n vrouwelijke kleur en het staat zo lief wat goed past bij mijn karakter. Ik ben dan ook zo’n persoon die alles in het roze koopt xp Zo heb ik een roze i-pod, is mijn kamer felroze en heb ik knalroze pantoffels..

Favoriete dier?
Mijn favoriete dier is toch wel een mopshond. Ik heb er zelf eentje rondlopen en het zijn echt wel de liefste diertjes die er bestaan. Ik wil later zeker een zwart mopshondje. Als ik een dier moet kiezen die niet bij de huisdieren behoort kies ik zeker voor een pinguin.. Ik hou ervan hoe grappig deze diertjes eruitzien en lopen.

Favoriete nummer?
Op dit moment heb ik heel veel favoriete nummers maar het liedje die ik het meest beluister momenteel is Free van stan van Samang. Het is niet meteen het vrolijkste liedje dat er te vinden is maar ik hou zoveel van zijn stem. Hij zingt prachtig live en ik kan blijven luisteren naar dit liedje.

Welk parfum draag je vaak?
Ik heb niet veel parfum in mijn bezit maar mijn favoriete parfum is er eentje van Versace. Deze ruikt heel zoet en is subtiel. Een ideaal geurtje voor mij.

 

Iets wat je bijna altijd draagt en volledig bij je past?
Nagellak. De meesten die mij heel goed kennen kijken elke keer als ze mij zien naar mijn nagels om te zien welke nagellak ik aanheb. Leuk want meestal krijg ik leuke complimentjes op mijn nailart xp Verder draag ik de laatste tijd elke dag mijn bril. Ik kan geen lenzen meer verdragen dusja mijn brilletje is noodzakelijk. Vroeger ging ik dit hatelijk gevonden hebben maar nu maakt het me niet veel meer uit. Ik vind mijn brilletje wel leuk staan xp

Wat is je passie?
Deze is moeilijk, maar ik denk dat mijn passie creatief bezig zijn is, ja lekker spannend xp
Momenteel is mijn blog en make-up mijn creatieve uitlaatklep. Vroeger was dit schrijven, tekenen en dansen.. Ik moet gewoon elke dag iets creatief doen anders wordt ik chagrijnig en irritant..

Cadeaus, geven of krijgen?
Beide! Ik vind het superleuk om cadeautjes te geven maar ik vind het minstens even leuk !

Wat is de laatste oogschaduw die je gebruikt hebt
Ik heb momenteel een smokey eye op die ik gemaakt heb met mijn 88 palette matte. Exacte namen kan ik je dus niet geven maar de hoofdzakelijke kleuren zijn zwart en blauw.

Favoriete dag van de week
Mijn favoriete dag is zoals de meesten zaterdag. Niet zozeer omdat ik dan thuis ben maar gewoon omdat het zo’n rustige dag is waar ik alles kan doen wat ik wil. Meestal ben ik de zateravond bij mijn vriend wat altijd heel erg gezellig is. Een andere dag in de week waar ik naar uitkijk is de woensdag.. Want dan komt mijn metekindje een dag op bezoek. En ik ben nu eenmaal helemaal gek van Emile xp

Draag je nu nagellak
Ik had mezelf belooft om een volledige maand geen nagellak te dragen maar ik ben compleet gefailed. Reden is dat ik van mijn ouders een nagellakkast gekregen heb. Ja een volledige kast voor mijn nagellakjes xp Morgen komt er een artikel over dus spannend xp
Momenteel draag ik ‘Am I green, or blue?’ van Catrice.

Nu komt het moment dat ik 10 mensen moet taggen maar ik heb gemerkt dat heel wat beautyblogs deze tag al gekregen hebben dus ik tag deze keer niemand.
Neem deze tag gerust over en laat zeker de link achter van je blog als je hem ingevuld hebt. Ik kom zeker kijken!

8 gedachtes over “Tag: Sunshine award

Plaats een reactie