Getest: lip extreme lipgloss eveline cosmetics

Dagelijks laten heel wat vrouwen hun lippen opspuiten. Persoonlijk heb ik niets tegen plastische chirurgie maar zelf zou ik het nooit aanmoedigen. Want niet iedereen staat even goed met die volle lippen van Angelina Jolie.

Zoals je op bovenstaande foto ziet ben ik gezegend met iets vollere lippen en deze zijn voor mij perfect toch leek het me leuk om even te testen hoe die opgespoten lippen me zouden staan. Neen ik ben niet naar de plastische chirurg getrokken maar ik heb via een aanbieding een volume lip extreme lipgloss van Eveline cosmetics gekocht.  Eigenlijk wou ik deze niet kopen maar ik had perongeluk een mail ingevuld om hem gratis te krijgen. Later ontdekte dat ik er 5 euro verzendingskosten moest voor betalen.

Nuja ik heb deze ondertussen opgestuurd gekregen dus ik kan hem evengoed even uittesten voor jullie.

 De verpakking belooft me een volumetoename van 55% onmiddellijk na het aanbrengen van de lipgloss en ja hoor volgens het kartonnetje verloopt alles pijnloos. De voor en na foto’s deden me wat schrik krijgen want ik vind de na foto er een beetje uitzien alsof haar lippen gezwollen zijn.

De lipgloss is net zoals een gewone lipgloss verpakt in een plastieken tubetje met een applicator. De geur doet me een beetje denken aan sinaasappels. Niet meteen een aangename geur. Wel vind ik de kleur heel erg leuk. Het is een transparante licht roze kleur vol met glitter. Het is een kleurtje die ik zeker zou kiezen bij een gewone lipgloss.

 Ik heb de lipgloss even uitgetest voor jullie en ik heb een voor – na foto genomen en ook nog een swatch met een lipglossje van Essence. Beslis zelf maar of jullie dit geslaagd vinden of niet.

Mijn ‘naakte’ lippen

Met de volume lipextreme lipgloss

Met Essence stay with me longlasting lipgloss 01 me & my icecream

Ik ben niet echt overtuigd. Zoals ik al dacht zien mijn lippen er eerder opgezwollen uit en je voelt de lipgloss echt prikken. Een beetje alsof men er met naalden inprikt. Niet echt aangenaam. Dit verminderd wel wanneer je er een lipgloss over doet. 

De volume lip exteme lipgloss is niet echt meteen een product dat ik vaak ga gebruiken. Vooral door het prikkelend effect vind ik het niet zo’n aangename lipgloss. En uiteindelijk doet dit product bij mij niet meer dan je lippen wat te doen opzwellen. Ik weet niet of het verschil groter is bij personen met fijne lippen.

Wil je deze lipgloss toch eens uitproberen neem dan een kijkje op http://www.eveline.eu/ maar ik raad het je toch af want ik ben niet zo overtuigd of dit product wel zo veilig is als men zegt.
Ik verkies uiteindelijk toch de manier op mijn allereerste foto om volle lippen te krijgen xp

Zou jij plasische chirurgie overwegen?

4 gedachtes over “Getest: lip extreme lipgloss eveline cosmetics

Geef een reactie

