Getest: nyc color wheel – rose glow

Al een hele tijd geleden kocht ik deze nyc color wheel in de kleur rose glow.
Ik was een beetje vergeten om deze te reviewen maar omdat ik hier heel erg tevreden over ben besloot om er toch nog een artikel over te schrijven.

NYC is een relatief nieuw merk dat je qua prijs kunt vergelijken met catrice en essence. Heel erg budgetproof dus, maar jammergenoeg is NYC niet in alle kruidvatfilialen te koop.

Het color wheel in rose glow kun je het best omschrijven als een peacy blush. De kleuren zijn heel erg licht en kun je mooi opbouwen tot een frisse en subtiele blush. Ik heb enkele swatches proberen te maken maar dit was zo goed als onmogelijk. Leuk is ook dat de roze kleur subtiele glitters bevat die je niet heel erg goed ziet op je gezicht. Toch vind ik dit een leuk detail.

Ik raad je deze zeker aan als je op zoek bent naar een goedkope peacy blush.
De prijs is 4,99 euro en is nog in andere kleuren te koop.

9 gedachtes over “Getest: nyc color wheel – rose glow

  1. Pingback: Mijn alledaags make-up mandje « jlovesbeauty

Geef een reactie

