My new bag + actiecode

Enkele dagen geleden kreeg ik een leuk mailtje van mynewbag. Dit is een webshop die betaalbare tassen verkoop. Deze tassen variëren van hoogstaande kwaliteit imitatieleren tassen tot leren tassen. Je kunt er ook bekende merken terugvinden.

Ik heb alvast enkele leuke tassen gespot die ik o zo graag zou willen.
Omdat mijn budget het jammergenoeg niet toelaat om ze alle 3 te kopen heb ik besloten om enkel de middelste tas te kopen..

Ook zin gekregen om een tas aan te schaffen? Dan heb ik iets leuks voor jullie want dankzij mynewbag mag ik jullie een kortingscode geven van 10%
Je hoeft enkel de code JLOVESBEAUTY10 in te vullen.
Deze actie loopt trouwens 2 weken.

veel liefs
Jody

7 gedachtes over “My new bag + actiecode

  1. De tas ziet er erg leuk uit, alleen ik zal er zelf niet mee lopen (niet zo mijn style) bij andere vind ik zulke tassen vaak wel erg leuk staan ;D

Geef een reactie

