Notd: essence colour & go

Mijn nieuwste verslaving zijn deze essence colour & go lakjes. Ze lakken goed en ze bevatten alle kleuren van de regenboog. Maar het allerbelangrijkste is toch wel de prijs. 1,29 euro voor een lakje van zo’n goede kwaliteit! Love it!

Ik heb er ondertussen 10 en de komende weken stel ik er telkens eentje aan jullie voor. Vandaag bijt een heel erg mooi felblauwe kleurtje de spits af.

Let’s get lost is een helderblauwe kleur die leuk staat als nailart achtergrond. Binnenkort kun je trouwens een leuke diy-nailart verwachten met dit lakje als basis.

Op de foto’s heb ik 2 laagjes aangebracht en ik ben nog steeds verrast hoe fijn dit lakje lakt. Geen strepen te zien en voor zo’n goedkoop lakje is de houdbaarheid heel goed. Ik heb met een goede topcoat dit lakje 3 dagen chipvrij kunnen dragen.

Wel waren mijn nagels verkleurt na het afhalen van deze kleur. Misschien kwam dit doordat ik geen basecoat gebruikt had maar ik blijf erbij dat dit niet zou mogen gebeuren.

Ik vind dit een lakje die heel leuk staat in de zomer en voor dit prijsje raad ik hem zeker aan om hem te gaan kopen!

Essence is te koop in het kruidvat.

5 gedachtes over “Notd: essence colour & go

  1. Wauw wat een mooi lakje! Wel jammer dat je nagels verkleurd waren, dat heb ik ook vorig jaar gehad met een groen nagellakje van de Colour & Go lijn! Ook fijn dat het nagellakje goed lakt🙂

Geef een reactie

