Getest: H&M Body splash exotic guava

Vorige zaterdag besloot ik om eventjes naar de H&M te trekken. Ik had maar 1 euro op zak dus ik verwachte dat ik niets zou kunnen kopen.
Bij de juwelen spotte ik echter deze body splash. Ze waren in verschillende geuren te koop maar deze exotic guava sprak me het meest aan. Wat mij nog blijer maakte was dat ik voor dit flesje maar 1 euro moest betalen.

De geur is zoals de naam het zegt heel erg exotisch. Ik vind het moeilijk om geuren te herkennen maar ik denk dat ik limoen en ananas ruik. Een heel erg lekker en fris geurtje om je in warme dagen even op te frissen. Nochtans ben ik normaal niet zo aan zoete geuren.

Het flesje zelf is in reisformaat. Ideaal om mee te nemen in je handtas en door het felle oranje kleurtje krijg je een instant zomergevoel. Ja, dat heb ik nodig in deze regenachtige dagen..

Enig minpuntje is dat de geur snel vervaagt. Je moet dus regelmatig bijsprayen om lekker te blijven ruiken. Ik heb dan ook een slecht voorvermoeden dat dit flesje niet heel erg lang zal meegaan.

Als je deze body splash ziet staan twijfel niet en neem hem mee. Want voor 1 euro heb je een superlekker geurtje!

Hebben jullie ervaring met body splashes van de H&M

3 gedachtes over “Getest: H&M Body splash exotic guava

  1. Ik heb zelf één bodysplash van de H&M en die vind ik heeerlijk ruiken. Wel jammer is dat ze inderdaad best snel vervagen! Ik ben benieuwd naar dit geurtje 🙂

Geef een reactie

