Haul forever 21

Jullie hebben er lang op moeten wachten maar vandaag is het zo ver.
Ik ga jullie mijn haul laten zien die ik bestelde tijdens de sale van de forever 21.Op internet klonk het alvast belovend, 3 t-shirts voor 15 euro en een ketting voor maar 2.90 euro. Toch was ik benieuwd hoe mijn bestelling er in real life zou uitzien. Wil je weten of mijn hoge verwachtingen zijn ingelost? Klik dan snel op lees meer.

Ik bestelde mijn pakketje op zaterdagavond en maandag kreeg ik bericht dat mijn pakket op de post was. Nog geen 2 dagen later bracht de postbode deze grote doos. Ik vind dit alvast een heel snelle service en mijn producten waren trouwens goed verpakt. Zo zat mijn ketting apart verpakt in het kleine schattige doosje.

Allereerst kocht ik dit witte tuniekje. Het was nog enkel in small verkrijgbaar dus ik gokte dat de maat klein zou uitvallen. Jammergenoeg is dit niet het geval. Nuja met een riempje staat het leuk dus ik klaag niet.

Ik ben helemaal verliefd op de details die deze tuniek heeft. De bloemen zijn doorzichtig en geven het topje net dat ietsje meer. Heel erg leuk!

Mijn tweede t-shirt was dit grijs shirt met steentjes. Ik had deze ook in een small en net als het witte t-shirt valt deze groot uit. Leuk want dit shirt is ideaal als off-shoulder shirt!

Dit is echt 1 van mijn favoriete t-shirts die ik mijn kast heb hangen. Alleen vrees ik een beetje voor de steentjes. Tijdens de eerste wasbeurt is er al eentje gesneuveld. Jammer.

Dit was mijn absolute favoriete t-shirt van mijn bestelling. Ik was benieuwd naar de leuke details en ik was al heel erg lang op zoek naar een shirt in deze blauw-groene kleur.

Jammer dat dit t-shirt ook een beetje groot uitgevallen is want ik vind dit shirt prachtig! Op de foto’s lijkt het lichter van kleur maar dat komt door de flits van mijn camera. Heel erg mooi zijn de details.

Als laatste kocht ik deze ketting. Ik dacht echt dat het een lange ketting was. Dit was dus niet het geval en hoewel hij korter is dan verwacht vind ik hem prachtig.

Mijn besluit is dat forever 21 een webshop is die een heel erg goede service levert. Hun producten zijn heel erg goed van kwaliteit, vooral voor hun goedkope prijs! Alleen jammer dat de maten groot uitvallen, Let daar dus bij op als je een bestelling plaatst.

website: www.forever21.com

 

 

6 gedachtes over “Haul forever 21

Geef een reactie

