Getest: long lasting lipgloss essence – 03 candy bar

Omdat ik zo tevreden was over deze long lasting lipgloss besloot ik om er nog enkele te gaan halen. The luck was on my side want er liep net een actie waarbij je 2 lipglossjes van Essence kon kopen voor 2 euro.

Ik koos de kleur 03 Candy bar, een felle koraalrode kleur die in het flesje lijkt alsof ze op je lippen knalt.

Het lipglossje heeft een inhoud van 4 ml en is 12 maanden houdbaar.
Deze glossjes hebben een speciale appliquater maar omdat ze zo buigzaam zijn is het makkelijk om de lipgloss correct en makkelijk aan te brengen.

Jammergenoeg kunnen de swatches mij niet echt overtuigen. Het kleurtje knalt wel maar niet echt op de manier die ik had verwacht. In plaats van koraalrood is de kleur eerder rood. Ik had zo’n vermoeden dat dit lag aan mijn natuurlijke rode lippen dus ik heb nog enkele swatches genomen waarbij ik het glossje aangebracht heb over mijn ‘geconcealde’ lippen.

En inderdaad, op iets lichtere lippen komt deze koraalrode kleur heel erg mooi over. Misschien knalt het kleurtje niet zo als verwacht en neigt het meer naar roze dan naar rood maar ik vind het een prachtig kleurtje.

Deze lipgloss is niet heel erg longlasting maar het is een leuk kleurtje om in je stash te hebben. Echt een aanrader als je een subtiele koraalrode kleur zoekt. Deze is te koop in het kruidvat en kost 2.99 euro

Jammergenoeg kon ik je geen full face tonen want een onbekend beest besloot gisteren om mij te bijten waardoor ik rondloop met een enorme rode bult op mijn voorhoofd. xp

4 gedachtes over “Getest: long lasting lipgloss essence – 03 candy bar

  1. Ik heb hetzelfde voor als jou , ik had een mooie rode lippenstift. Op mijn lippen was een te felle rode kleur terwijl dat het bij andere mensen een subtiel rode kleur was 🙂 Ik ben ook tevreden over deze lipglosjes.

  2. Pingback: Essence long lasting lipgloss – 04 Trendsetter | jlovesbeauty

Geef een reactie

