Notd: sinfull colors – wicket mind

Op enkele beautyblogs had ik al een paar keer een lakje van Sinfull colors voorbij zien komen. Ik had er echter geen flauw idee van waar ik die lakjes kon kopen. Onlangs spotte ik heel toevallig een display van sinfull colors in de Di. Een lakje in full size was 6.95 euro terwijl een kleine versie 3.95 euro koste. Mijn keuze was snel gemaakt en even later liep ik de Di uit met een full size Sinfull colors lakje in de kleur wicket mind.

Voor swatches en meer klik snel op lees meer.

Wicket mind is een bruin – roze – rode kleur met een lichte gouden shimmer. Een speciaal lakje die onmiddellijk de aandacht trok.

Op bovenstaande foto heb ik 2 laagjes nagellak op. Eigenlijk was 1 laagje al voldoende. Het lakje heeft een fijn kwastje waardoor het lakken makkelijk en zonder strepen gaat.

Wicket mind is een leuk kleurtje die me overtuigd heeft. Ik wil meer sinfull colors!!

Te koop in de Di voor 6.95 euro per stuk.

 

4 gedachtes over “Notd: sinfull colors – wicket mind

Geef een reactie

