I’m going to Paris

Vandaag is het eindelijk zover en vertrek ik voor 4 daagjes naar Parijs.
Hoewel het niet erg lang verlang ik tegen dat ik daar ben!!

Parijs is namelijk mijn favoriete stad van Europa! De sfeer die daar hangt is zo zalig en hoewel ik met mijn familie ga hoop ik dat er tijd genoeg gaat zijn om eens goed te gaan shoppen.

Zowiezo wil ik naar de sephora en MAC store. Verder hoop ik gewoon om het louvre, de eifeltoren, … te zien. Ja het wordt krap om alles te doen in 4 dagen maar ons schema ligt vast dus het zal wel lukken :p

Dat ik op reis ga wil ook zeggen dat ik geen reacties zal kunnen plaatsen op de blogs die ik dagelijks bezoek. Sorry hiervoor maar ik ga alles wel inhalen wanneer ik terug ben.
Ik heb ook voor elke dag een artikel geschreven en ingepland dus neem gerust elke dag een kijkje.

Ziezo al wat ik nog wil zeggen is au revoir en tot donderdag

Jody

4 gedachtes over “I’m going to Paris

Geef een reactie

