Tutorial: Naturall beauty

Hoewel ik heel graag felle looks maak merk ik dat ik in het dagelijkse leven eerder grijp naar de neutrale kleurtjes. Een frisse look zonder dat je echt merkt dat je make-up draagt. I love it. De laatste tijd draag ik steeds dezelfde look en deze ga ik jullie uitleggen aan de hand van een foto-tutorial.

We beginnen met een ‘naakt’ gezicht. Haha ik blijf me ergeren aan die rare beet die ik op mijn voorhoofd heb!

Eerst brengen we een foundation aan. Ik kies voor de dream matte Mousse van Maybelline in de kleur 21. Daarna concealen we onze rode plekjes en wallen weg en poederen we ons gezicht af. Het licht zat niet echt mee dus sorry voor deze slechte foto. Raar dat mijn foundation zo licht lijkt terwijl hij in real life net iets te donker voor mij is.

Op mijn ogen breng ik als basis een licht oranje kleur aan die matcht met mijn huidskleur. Ik breng deze met mijn vinger over mijn volledige oog aan. De kleur die ik gebruik is de oranje kleur uit het I love Berlin palette van Essence.

Daarna neem ik mijn 88 pallete in matte versie en kies ik voor een gele/gouden kleur. Deze breng ik enkel aan op mijn bewegend ooglid.

Op de gele kleur breng ik een lichte roze/oranje kleur. Deze blend ik in de gele kleur voor een subtiele gouden glans.

Als laatste breng ik een gouden kleur aan in mijn buitenste ooghoek. Ik werk in een v-vorm om zo een subtiel smokey effect te bekomen.

Op mijn waterlijn breng ik een fijn bruin lijntje oogpotlood aan. Ik gebruik een Kajal pencil van Essence in de kleur 08 Teddy.

Als laatste breng ik 2 laagjes zwarte mascara aan. Ik gebruik de ‘our best volume’ van Catrice.

Om de look af te werken breng ik een bruin/rode gloss aan op mijn lippen. Ik gebruik hiervoor een glossje van Essence uit de xxl shine lijn. Geen idee wat de naam is want door het gebruik is de naam afgesleten. Mijn excuses hiervoor.

Et voila de look is klaar. Heel simpel en snel te maken en ideaal voor op school of op werk te dragen.

Wat vinden jij van dit soort naturelle make-up?

3 gedachtes over “Tutorial: Naturall beauty

Geef een reactie

