Notd: Catrice – 070 Caught on the red carpet

1 van mijn allereerste nagellakjes ooit was er eentje van Catrice. Ik had toen absoluut geen idee dat het merk zo geliefd was in beautyland om zijn goede prijs/kwaliteit verhouding, maar ik was meteen verkocht. Ondertussen bevat mijn nagellakstash zo’n 25 catrice lakjes en mijn verzameling blijft maar groeien.

Ik was dan ook lichtjes teleurgesteld toen ik las dat Catrice enkele lakjes uit hun assortiment haalt (Volledige lijst vind je onderaan dit artikel) en ik ging dan ook zo snel ik kon naar het Kruidvat om enkele van deze lakjes in te slaan. Jammergenoeg was het rek van Catrice weer zo goed als leeg en nam ik het enige kleurtje mee die ik nog niet had. Caught on the red carpet. Voor swatches en meer klik snel op lees verder.

Zoals de naam het al doet vermoeden is caught on the red carpet een rode kleur. Eigenlijk is de kleur het best te omschrijven als kersenrood. Heel mooi, vooral omdat het lakje een glanzende finish bevat.

De kwaliteit is zoals we Catrice gewoon zijn. Het lakje dekt in 2 laagjes en brengt niet aan in strepen. Wel chipt het lakje heel erg snel. Bij mij blijft het kleurtje nog geen volledige dag zitten. Jammer want het is echt zo’n prachtig kleurtje.

Ik raad iedereen aan die een mooie donkerrode kleur zoekt om dit lakje te kopen. Hoewel het misschien niet super is van houdbaarheid op je nagels kan dit opgelost worden door een goede topcoat te gebruiken. Ik ben alvast fan!

De lakjes van Catrice zijn te koop in het kruidvat en kosten 2,49 euro per stuk.

Hieronder vind je trouwens nog een lijstje van de kleuren die uit het assortiment verdwijnen. Inslaan van deze mooie kleurtjes is dus de boodschap!

020 MAN, GO Tango
160 Sweets for my Sweets
170 I Scream Peach!
210 Just Married
240 Sold Out Forever
250 I Sea You!
280 London’s Weather Forecast
300 Be My Millionaire!
350 Hip Queens Wear Blue Jeans
370 Just Berried!
390 Easy Peasy, Lemon squeezy!
510 Bye Bye Birdy
520 Apropos Apricot
530 Up In The Air
010 Dance Like A Prima Ballerina (Ultimate Nudes)

7 gedachtes over “Notd: Catrice – 070 Caught on the red carpet

Geef een reactie

