Haul Parijs + persoonlijk

Ik ben ondertussen terug thuis van mijn citytrip naar Parijs en het is dus tijd om jullie mijn aankopen te laten zien. Ik had jullie al verteld over mijn naked palette en mijn M.A.C. lipstick maar ik heb nog een O.P.I lakje gekocht en bij mijn thuiskomt lag er nog een leuk pakketje van mijn vriend te wachten met een nyx lipstick en het Oh so special palette van Sleek. Nooit gedacht dat ik zoveel merken zou moeten opsommen in 1 haul.

Voorlopig nog geen reviews maar wel heel veel foto’s. De reden voor dit korte berichtje is omdat ik momenteel met heel veel vraagtekens in mijn hoofd zit. Ik besef ondertussen dat het onmogelijk wordt om al mijn herexamens mee te doen en ik heb besloten om helemaal opnieuw in een andere richting te starten. Spannend maar voorlopig weet ik nog niet goed hoe ik met gevoel om moet gaan dat ik gezakt ben voor mijn huidige richting.. Vooral het feit dat ik niet mee zal kunnen naar Amerika vind ik echt stom. Ik heb mezelf dan ook een beetje moeten dwingen om dit artikel te schrijven.

Nuja we zullen wel zien wat de toekomst brengt, voorlopig geniet ik van al mijn mooie spulletjes xp

Reviews en swatches volgen heel snel!

Veel liefs
Jody

5 gedachtes over “Haul Parijs + persoonlijk

  1. Aaaah wat super dat je het naked palette gekocht hebt! De rest is ook heel mooi! 🙂 En balen zeg, dat van je herexamens. Ik snap dat je even geen zin hebt om te bloggen etc. Sterkte!!

Geef een reactie

