NYX round lipstick – Electra

NYX is een make-up merk die alom wordt geprezen op verschillende beautyblogs. Het begon dan ook te kriebelen om zelf een product van NYX te testen en toen ik van een vriend iets mocht bestellen op beautybyelke besloot ik om een knalrode round lipstick in mijn mandje te leggen.

Voor swatches en meer klik op lees meer.

Normaal hou ik eerder van zachte kleurtjes op mijn lippen maar omdat ik langer op zoek was naar de perfecte rode lipstick besloot ik voor de kleur electra te gaan.

Zoals je op onderstaande swatches ziet kun je de kleur het best vergelijken met de kleur die een aardbei heeft. Lekker fel dus.

mijn 'naakte' lippen

mijn lippen met electra

De lipstick is heel romig en smeert hij goed uit. De kleur knalt echt van je lippen door het vele pigment en wauwie wat een prachtig kleurtje is het.
Ook plakt de lipstick niet en overleeft hij makkelijk een maaltijd.

De NYX round lipsticks zijn lekker budgetproof en kosten 3.25 euro per stuk. Ook zijn ze in heel veel kleurtjes te koop. Enig minpuntje is dat ze enkel online te koop zijn maar als je iets online besteld raad ik je zeker aan om er eentje mee te bestellen!


4 gedachtes over “NYX round lipstick – Electra

Geef een reactie

