Wishlist: Asos

Nog 11 maandjes geduld en dan breekt een spannende dag aan voor mijn zus want na 7 jaar samen te zijn met haar vriend stapt ze eindelijk in het huwelijksbootje. Voor mij wordt het ook een spannende dag want ik werd gevraagd om haar getuige te zijn.

Hoewel het nog een heel eind duurt tegen dat het mijn zus haar trouwdag is vind ik het super om al wat rond te neuzen op internet op zoek naar inspiratie voor mijn perfecte kleedje..

Vandaag toon ik jullie mijn favoriete jurkjes die ik op asos zag.

4 simpele jurkjes maar dit is helemaal wat ik wil. Vooral dat eerste en laatste jurkje vind ik prachtig.

8 gedachtes over “Wishlist: Asos

Geef een reactie

