NOTD: O.P.I – not like the movies

In Parijs kocht ik mijn allereerste nagellakje van O.P.I, omdat er zoveel lakjes waren om uit te kiezen besloot ik om ‘not like the movies’ te kopen. Dit lakje maakt deel uit van de Katy Perry collectie en is een holografisch lakje met shimmer in.

Voor swatches en meer klik op lees verder

Volgens internet is deze kleur een beetje vergelijkbaar met ‘iron mermaiden’ van Catrice maar ‘not like the movies’ is minder sheer en bevat een subtiele glitter. Vooral in de zon is dit lakje prachtig. Het bevat dan een paarse schijn en je nagels lijken net glitterballen. Toen ik het lakje droeg in Parijs zei mijn mama trouwens dat het kleurtje in echt felle zon lijkt op ‘dirty Berry’ van Catrice. Ik kan de gelijkenis niet vinden want ik vind de kleur eerder naar het groen neigen dan naar het blauw.

Het was een ware hel om het lakje op foto te krijgen. Dit kwam mede omdat ik mijn foto’s neem met een simpele digitale camera en ook omdat het weer zo ontzettend chagrijnig is. Toch heb ik geprobeerd om de kleur te tonen zoals hij in real life is.

Bij mijn huidskleur is de ondertoon van de kleur groen. De paarse kleur is er enkel bij zonnig weer.  Hoewel het lakje na 2 laagjes goed dekt is de kleur vrij sheer. Het lakje bleef bij mij 4 dagen chipvrij.

Ik kan niets anders dan besluiten dan dat O.P.I mijn nieuwe favoriete merk van nagellak is en ik hoop om snel nog enkele andere lakjes van O.P.I aan te schaffen want hoewel ik ze altijd vrij duur heb gevonden moet ik toegeven dat ze hun prijs meer dan waard zijn!
O.P.I is onder andere te koop in planet parfum en kosten 13.90 euro per stuk.

11 gedachtes over “NOTD: O.P.I – not like the movies

  1. Pingback: Tag: nagellak tag | jlovesbeauty

  2. Pingback: Tag: Liebster Award « jlovesbeauty

Geef een reactie

