Picture time #1

De laatste tijd kom ik op meer en meer beautyblogs artikels tegen met hun leukste tweetfoto’s van de voorbije week. Ik vind het altijd superleuk om zulke foto’s te bekijken. Jammergenoeg ben ik nog een groentje op twitter en omdat ik nog niet zo heel erg veel volgers heb vind ik het zo zielig om heel veel te twitteren, laat staan om tweetpic’s up te loaden xp

Misschien als ik wat meer volgers heb dat ik dan wat actiever wordt op twitter, hint hint, mijn twitternaam is alvast jlovesbeauty11

Nuja genoeg gettert, ik heb besloten om 1 keer in de maand een artikel te maken met mijn versie van de bekende tweetpics. Ik neem altijd mijn camera mee en ik zet vandaag mijn favoriete foto’s van de voorbije weken in dit artikel.

Een tijdje terug bracht ik samen met de hele familie een bezoekje aan de zoo van Antwerpen. Hoewel we daar heel wat mooie dieren zagen vond ik dit zwijntje toch het leukst. En ja hoor het geluid dat dit dier maakte was minstens even charmant als zijn uiterlijk.

Toen ik naar het laatste deel van Harry Potter ging kijken kreeg ik mijn 3D brilletje mee naar huis. Leuk aandenken want deze film was mijn ontmaagding op vlak van 3D films.. Ik vond deze film trouwens de mooiste Harry Potter film die ik al gezien heb. Alleen het einde vond ik wat teleurstellend..

Toen we het kasteel van Versailles bezochten in Parijs moesten we meer dan een uur aanschuiven om binnen te geraken. Omdat we dat niet zagen zitten besloten we om de tuinen te bezoeken. Daar besloot ik om mijn digitale camera uit te testen. Normaal stelt hij nooit scherp wanneer ik het wil maar toen ik deze bloem wou fotograferen deed hij voor 1 keer wel. Mooi gelukt toch xp

Wat is Parijs toch een prachtige stad. Ik word weer helemaal romantisch als ik dit soort foto’s bekijk. Wie weet ga ik ooit wel in parijs gaan wonen, nuja misschien eerst mijn Frans wat bijschaven..

Het blijft wennen om mezelf met rode lippen te zien. Toch begin ik de positieve kanten van de rode lipstick te ontdekken want kijk even naar mijn tanden. Zo wit heb ik ze nog nooit gezien!

Mijn favoriete model om foto’s van te nemen is mijn metekindje. Valt het op dat ik trots ben dat ik meter ben van Emile xp Hij is ondertussen al 10 maanden oud en zit momenteel volop in zijn mama-fase. Omdat mijn zus naar het toilet was begon hij heel erg hard te huilen en om hem wat op te vrolijken deed ik alsof ik een foto nam van hem. Opeens kwam mijn zus de living in gewandeld en Emile begon superhard te lachen. Schattig toch! Oh ik word echt te sentimenteel van dit soort foto’s.. Waarschijnlijk begin ik later superhard te huilen als mijn kindje mij zo mist xp

Hoewel ik ondertussen al een week trotse eigenaar ben van dit prachtige O.P.I lakje schrok ik toen ik hem naast mijn andere lakjes zette. Het was me nog niet opgevallen hoe groot hij wel is. Vergelijk hem even met het Essence lakje! Van een reusachtig nagellakje gesproken!

Met mijn Sleek palette had ik dan weer het tegenovergestelde gevoel. Ik had hem veel groter verwacht. Nuja het optische bedrog van internet xp Voor mensen die geen sleek palette in hun bezit hebben, zet 2 Gosh trio’s naast elkaar en dan heb je een idee wat je van deze palettes mag verwachten. En even voor de duidelijkheid, sleek is echt fantastisch!

Voordat ik naar Parijs vertrok had ik deze prachtige armband van mijn mama gekregen. Trots als ik was had ik hem aangedaan toen we de metro naar Parijs namen enja iemand heeft hem gestolen. Zomaar van mijn arm gerukt xs Geen idee hoe dat is kunnen gebeuren want ik heb niets gevoel.  Ik ben trouwens zeker dat ik hem niet verloren ben want toen ik opstapte had ik hem nog om en had ik nog snel gecontroleerd of het slotje goed dicht zat. Wat haat ik volle metro’s! Ik heb mijn lesje wel geleerd, nooit draag ik nog dure dingen als ik naar een drukke stad ga.

Als ik foto’s neem voor een look of the day maak ik minstens 100 foto’s vooraleer ik een goede en mooie foto vind. Reden is omdat ik vaak meezing met de muziek die opstaat of ik opeens zin krijg om gekke foto’s te nemen xp. Toen ik foto’s nam voor een look die je morgen zult zien zong ik iets te enthousiast mee met ‘I have a dream’ van ABBA, ik ben afgelopen zaterdag naar de musical mama mia gaan kijken, vandaar deze muziek keuze xp Eigenlijk valt deze foto nog goed mee, ik heb al ergere foto’s gezien. Misschien maak ik binnenkort wel eens een artikel met al mijn domme foto’s want ja soms is het gewoon leuk om eens keihard me jezelf te lachen xp

Ziezo dit zijn mijn 10 foto’s voor deze maand. Ik vind het alvast super om dit soort artikels te maken, als jullie dit ook fijn vinden om te lezen laat het me dan zeker weten in een comment.
En voordat ik het vergeet, klik even op deze link en volg me als je wat meer over mijn leven wilt weten..

7 gedachtes over “Picture time #1

  1. Mooie foto’s! Roden lippen staan je goed! Oh, ik houd zo erg van Parijs! ❤ Ik ga in februari weer naar Parijs (duurt nog even, maar wel een leuk vooruitzicht).

Geef een reactie

