Oh So Special – Sleek

Toen ik hoorde dat Sleek een palette op de markt bracht dat voornamelijk bestond uit zachte kleuren plaatste ik deze meteen op mijn wishlist. Mijn beste vriendje was zo lief om hem voor mij te bestellen en toen ik terugkwam van Parijs lag het Oh So Special palette op mij te wachten.
Om te weten wat ik van dit palette vind klik op lees verder.

Het Oh So Special palette is mijn allereerste product van Sleek en ik was onmiddellijk gecharmeerd door de verpakking. Het palette is verpakt in een heel erg mooi versiert kartonnen doosje. Jammer dat deze versiering niet terugkomt op het zwarte palette want zoals je ziet zie je heel snel vlekken op je palette verschijnen. Sorry ik was een beetje te lui om het palette te poetsen voordat ik foto’s nam.

De binnenkant van het palette is een echt plaatje.  Je krijgt 12 kleuren die vooral roze, bruine en paarse tinten bevatten. Leuk is dat de kleuren mooi bij elkaar passen en dat je heel wat kanten uit kan met dit palette. Ook bevat de palette een grote spiegel en 2 sponsappliquaters.

Mijn palette was jammergenoeg een klein beetje beschadigd door de verzending. Zo is de kleur noir gebroken en is er een stukje weg van de kleur Glitz.

Het palette bevat heel wat pigment. Op onderstaande swatches zijn de kleuren aangebracht zonder basis en met 1 veegje.

Persoonlijk vind ik organzo, gift basket, glitz en gateau de mooiste kleuren van het palette. Vooral omdat ze glitters bevatten. Ik hou heel erg van dit effect. De matte kleuren vind ik wel mooi maar ga ik denk ik minder snel gebruiken Jammer is wel dat enkele kleuren lichtjes brokkelen en een fall-out achterlaten bij het aanbrengen van je make-up.

Het Oh So Special palette is zeker een aanrader als je een zacht palette zoekt waarmee je toch opvallende looks mee kan maken.  De palettes van Sleek zijn o.a. te koop bij beautybyelke en boozyshop en kosten 7,25 euro per stuk.

Om dit bericht af te sluiten heb ik snel een look gemaakt met het palette. Omdat het zo’n prachtig weer is buiten heb ik me gebaseerd op de donkere kleuren en is het een herfstachtige look geworden. . Als eyeliner gebruikte ik trouwens enkel de kleur noir. Wat een pigment!

Trouwens een kleine dank je wel aan mijn camera die vandaag eens wou meewerken tijdens het maken van de close-up van mijn ogen.

11 gedachtes over “Oh So Special – Sleek

  1. Het is niet echt mijn soort palette, er zijn maar een paar kleurtjes die ik echt mooi vind, daarom koop ik hem niet 🙂 Maar je hebt er wel een erg mooie look mee gemaakt! 🙂

Geef een reactie

