Catrice – Rusty but sexy

Toen ik gisteren in het kruidvat was zag ik dat de nieuwe limited editie lijn van Catrice er al stond. Ik was even verbaasd want toen ik op zoek ging naar de leuke nepwimpers uit de Papagana collectie zag ik dat het een andere collectie was, namelijk Modern muse.

Omdat ik niet echt overdonderd was door de producten nam ik maar 1 nagellakje mee in de kleur ‘Rusty but Sexy’. En ja hoor sexy is deze kleur wel! Voor swatches en meer klik op lees verder.

 

 

‘Rusty but sexy’ is een oranje/koperachtige kleur met een metallic glans. Speciaal, maar daar hou ik net van. Ik kwam trouwens tot de conclusie dat dit mijn eerste oranje lakje is in mijn stash. Wat een prachtig kleurtje! Ik ben echt verbaasd dat oranje zo leuk staat.

 

 

 

 

 

Jammer vind ik dat het flesje er net uitziet als de lakjes uit het vaste assortiment. Gewoon het normale flesje met zwarte dop, niets te merken van de normale versiering. Zelf de naam van de collectie is nergens te vinden, een gemiste kans volgens mij. Het lakje lakt ook zoals we van Catrice gewend zijn. Je hebt 2 laagjes nodig om goed te dekken. Wel vind ik dat je snel in strepen lakt. Maar de speciale kleur maakt heel veel goed!

Ik wil me alvast excuseren voor de slechte swatshes. Mijn camera deed raar en hoe veel foto’s ik ook nam ofwel kwam de kleur niet over ofwel leek het alsof mijn nagels heel raar gelakt waren. Wat dus niet geval was. Ik heb 3 foto’s gekozen waarop de kleur ‘redelijk’ neigt naar de kleur die ik nu op mijn nagels heb.

Met flits

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik snap echt niet dat mijn nagels zo slecht gelakt lijken op de eerste foto’s. Zoals je op de laatste foto ziet is dit dus niet zo.

De producten van ‘Modern Muse’ zijn beperkt te koop in het kruidvat. Dit lakje kost 2,49 euro maar de collectie verkoopt nog vele andere producten. Deze kun je op deze link vinden.

 

 

 

 

11 gedachtes over “Catrice – Rusty but sexy

  1. Dit kleurtje heb ik ook! Het is supermooi! Trouwens, ik vind je blog echt leuk! Je hebt me geinspireerd om zelf een blog te maken http://nnails.wordpress.com , kun je die misschien eens bekijken en zeggen of je die leuk vindt? En mij dan bij je favoriete sites zetten? Alvast bedankt, je website is echt leuk! Xxx Nathalie

Geef een reactie

