Hoe berg ik mijn make-up op?

Vorige maandag ben ik voor het eerst naar de Ikea geweest. Ik had eigenlijk niets nodig maar omdat ik mijn kamer opnieuw aan het inrichten ben ging ik mee om wat inspiratie op te doen.

Ik wil mijn kamer zowiezo een beetje vintage inrichting met lichtroze en mintgroene muren, een wit dekbed met roosjes, bijpassende gordijnen, veel bloemen en heel veel kaarsjes en lichtjes. Nuja dit is wat ik mijn gedachten heb en het zal wel een tijdje duren vooraleer ik in mijn ‘nieuwe’ kamer zal kunnen slapen.

Toch zag ik in de Ikea een heel erg mooi kastje staan die helemaal paste in mijn kamer van mijn dromen. Na lang twijfelen besloot ik om hem mee te nemen en ik moet zeggen hij staat echt prachtig!

Voor foto’s van mijn beauty klik op lees meer.

Ik kan blijven kijken naar mijn nieuwe ‘make-up hoekje’. Tot voor kort stond daar nog een houten rek dat ik helemaal volgepropt had met boeken, schoolspullen en andere rommel. Je kunt je dus wel voorstellen dat dit kastje er heel netjes uitziet.

Ik betaalde er 50 euro voor en ik kan me voorstellen dat het iets te klein is voor velen hun stash maar voor

mijn kleine make-up collectie is het perfect.

Hoe bewaren jullie je make-up?

7 gedachtes over “Hoe berg ik mijn make-up op?

  1. Wat een prachtige kast! Hij zou voor mijn stash ook precies groot genoeg zijn, ik heb niet zoveel. Op dit moment gebruik ik het Ikea helmer kastje, dat werkt nog gewoon prima. 🙂

Geef een reactie

