M.A.C – lipstick gel (sheer metallic beige) – frost

Ik ben al heel lang fan van de lipsticks van M.A.C. Door hun zwarte huls en chique verpakking zijn ze echt een streling voor het oog. Toen ik in een Sephora in Parijs een M.A.C counter aantrof kon ik dan ook niet weerstaan om een lipstick mee naar huis te nemen.

Voor mijn review en swatches klik op lees meer.

Ik had nog geen lipsticks van M.A.C dus het was een heel erg grote opgave om een kleur te kiezen die goed bij mij past. Ik was op zoek naar een neutrale kleur met een speciale finish. Nadat ik een half uur lipsticks had staan swatchen vond ik mijn droomkleur met de naam Gel (sheer metallic beige) – frost. Na enig opzoekwerk ontdekte ik trouwens dat deze lipstick uitgebracht werd voor een kerstcollectie.

 De kleur kan ik het best omschrijven als nude met een gouden shimmer. Ik vind het een prachtige kleur die je niet zo vaak ziet. Nochtans is hij heel geschikt om te gaan werken of naar school te gaan.

Ik heb enkele swatches gemaakt en nogmaals sorry voor de slechte foto’s. Ik erger me dood aan dit soort wazige foto’s. Maar ik ben momenteel aan het sparen voor een camera met spiegelreflex. Nog even geduld dus dames..

mijn 'naakte' lippen

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik kan echt niet genoeg krijgen van deze lipstick. Vooral omdat hij zo lekker ruikt. Het geeft iets weg van vanille. Hoewel ik het meestal storend vind als mijn lippenstift een geurtje heeft vind ik het bij de M.A.C lipsticks juist lekker. De houdbaarheid van deze lippenstift is goed. Hij overleeft makkelijk een middagmaal en door de zachte structuur voel je niet dat je iets op je lippen hebt zitten. Me likes!!

Een M.A.C lipstick kost 17.80 euro en is te koop in de M.A.C store

Veel liefs
Jody

Trouwens nog een kleine boodschap aan iemand speciaal: Mickey, gefeliciteerd met je 20ste verjaardag!! Nog een paar heel dikke kussen!! en maak er maar een fijne dag van!

6 gedachtes over “M.A.C – lipstick gel (sheer metallic beige) – frost

Geef een reactie

