Wishlist forever 21

Sinds ik een tijdje geleden een bestelling plaatste op forever21 ben ik verkocht. De laatste tijd kijk ik dan ook af en toe op deze webshop en elke keer heb ik weer een hele waslijst van kleren in mijn winkelmandje.

Jammergenoeg spaar ik momenteel voor iets anders dus deze kleren zullen nooit in mijn kast komen te hangen maar het altijd fijn om mijn wishlist even te laten zien.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naar mijn mening een beperkte wishlist maar wat een leuke dingetjes! Vooral dat truitje vind ik super. Misschien dat ik het toch bestel.

www.forever21.com

Eventjes nog een korte update waarom de voorbije dagen geen artikel online kwam. Mijn pc crashte dit weekend en het lukte mijn pa niet niet om hem te herstellen. Ik had mijn laptop niet bij me dus ik kon geen artikels schrijven. Morgen heb ik trouwens mijn eerste herexamen dus ik heb niet zo heel erg veel tijd voor mijn blog. Sorry hiervoor!

5 gedachtes over “Wishlist forever 21

  1. Mooie wishlist! Vooral dat truitje vind ik superschattig, zo leuk dat uiltje! En ook helemaal niet zo duur. Wat vervelend dat je laptop crashte, ik wens je heel veel succes met je herexamens!

Geef een reactie

