NYC – nagellak


Toen ik gisteren sinds lange tijd weer in Kortrijk was ging ik even langs in het kruidvat. Daar zag ik dat het nagelfestijn was en ik kocht enkele lakjes waaronder 2 van NYC.

Voor swatches en meer klik op lees verder.

Het eerste lakje dat ik kocht kreeg de naam MOMA. De kleur kun je het best omschrijven als een felroze kleur met glans. Helemaal Barbie maar dan op een goede manier.

met flits

zonder flits

De tweede kleur is Spring Street en zoals je al aan het flesje kunt zien is het een knaloranje kleur. Love it!

Met flits

Zonder flits

Beide lakjes zijn van de quick dry serie en beloven dus om snel te drogen. Klinkt alvast veelbelovend maar na testen merk ik eigenlijk niet veel verschil met de lakjes van Catrice.

Wel was ik onder de indruk van de dekking van de lakjes. Eigenlijk heb je al genoeg aan 1 laagje maar na het tweede laagje komt de mooie glans tevoorschijn.

NYC is te koop in alle kruidvatfilialen die een NYC schap hebben en de lakjes kosten 2.29 euro per stuk. Een aanrader dus!

5 gedachtes over “NYC – nagellak

  1. Pingback: notd: NYC – Chelsea Cherry « jlovesbeauty

Geef een reactie

