Blogdip

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ken je dat gevoel, dat het net lijkt alsof je hoofd gaat ontploffen! Zo voel ik me momenteel. Bereid je maar voor op een artikel vol geklaag en gezaag maar ik wil jullie een kleine uitleg geven waarom jlovesbeauty zo weinig geüpdatet wordt.

Vandaag heb ik mijn laatste examen, eindelijk want na 2 maanden constant blokken heb ik echt nood aan vakantie. Het feit dat ik niet aan bloggen kwam, was vooral hierdoor, mijn dag bestond uit: leren, eten, leren, eten, slapen.. Niet echt fijn dus.

Daarnaast is het ondertussen al een tijdje uit met mijn vriend. Ik ging hier eigenlijk niets over vertellen maar omdat het iets te erg wordt wou ik dit even delen. Ik ga niet in detail treden om mezelf te beschermen maar hij heeft iets gedaan wat ongelofelijk grof was. De voorbije dagen was het dan ook moeilijk om me te concentreren op iets anders. Het is misschien wat overdreven maar ik heb toch wel een beetje schrik gekregen..

Daarnaast vind ik het stom dat ik weer heel wat bezoekers verloren ben. Een paar weken geleden had ik bijna elke dag een bezoekersrecord maar dat is nu weeral een tijdje geleden. Mijn eigen schuld want het is een beetje normaal dat er niemand komt als er geen artikels online komen xp

Nuja genoeg geklaagd, vanaf morgen probeer ik terug om elke dag een reactie op blogs na te laten en om elke dag een artikel te plaatsen.

Want geloof het of niet maar ik heb nu eindelijk mijn welverdiende vakantie! Hopelijk vallen de andere dingen binnenkort ook op hun pootjes.

 

5 gedachtes over “Blogdip

  1. Ahh, getsie! Ik hoop dat je examens goed zijn gegaan en dat de examens die nog komen ook goed gaan. En wat erg, dat het uit is met je vriend. Echt niet gek dat je je dan niet meer kan concentreren, ik zou er ook stuk van zijn. Sterkte! En ik blijf altijd een vaste bezoeker, hoor! 🙂

Geef een reactie

