Mini bestelling Pink Lady Make-up

Toen ik vorige zaterdag een mailtje kreeg van Pink Lady make-up waarin werd verteld dat ze de volgende 25% korting gaven op hun gehele webshop besloot ik om toch maar eens iets te bestellen.

Uiteindelijk heb ik me ingehouden en heb ik 3 dingetjes besteld. Met verzending inbegrepen naar België heb ik minder dan 10 euro betaald. Leuk toch!

Allereerst kocht ik een round lipstick van NYX in de kleur Tea rose. Sinds ik er eentje in mijn bezit heb ben ik verkocht! Wat een heerlijke lipsticks.

Omdat ik wel benieuwd ben geworden naar de andere producten van NYX heb ik een ultra pearl mania gekocht in de kleur Mocha. Hier ben ik echt wel nieuwsgierig naar.

En als laatste heb ik een nagellakje van Barry M besteld. Ik heb al heel wat goede reviews gelezen over deze nagellak en ik vind het gewoon zo’n prachtige kleur.

Zoals je ziet een kleine haul met leuke producten. Als ik mijn bestelling binnen heb komen er zeker reviews online!
Neem trouwens zeker een kijkje op deze webshop want er zijn heel wat mooie spulletjes te vinden!

www.pinkladymakeup.nl

Ik wil jullie trouwens nog even bedanken voor jullie lieve reacties op het vorige artikel!

4 gedachtes over “Mini bestelling Pink Lady Make-up

Geef een reactie

