Time for some music..

Dan heb ik eens tijd om leuke artikels te schrijven en dan beslist mijn camera om niet mee te werken. Nuja morgen krijg je dan 2 artikels xp

Vandaag heb ik een liedje voor jullie. Ik beken ik was vroeger fan van Mika, niet echt van de muziek maar wel van het gehele concept. Ik hou van mensen die anders durven zijn en ik was dol op zijn fantasiewereld.

Nuja dat is ondertussen al een hele tijd geleden en mijn muzieksmaak is wat veranderd, toch viel ik als een blok toen ik ‘elle me dit’ hoorde. Ik vind frans een prachtige taal en een vrolijk popdeuntje kan ik meestal wel smaken.
Ik was dan ook licht verbaasde toen ik zag dat Mika dit liedje zingt.

Nuja geniet maar even mee van mijn ‘soms’ slechte muzieksmaak xp

2 gedachtes over “Time for some music..

Geef een reactie

