Essence – Make it golden

Je weet ondertussen dat ik hou van opvallende nagels. Het scheelde dan ook niet veel of ik had een gilletje geslaan toen ik ‘Make it golden’ spotte in mijn kruidvat.

Dit lakje is er eentje uit het nieuwe assortiment van Essence en je kunt de kleur het best omschrijven als een overdaad aan gouden glitters.

Voor swatches en meer klik op lees verder.

‘Make it golden’ maakt deel uit van de colour & go lijn en komt dus in dezelfde verpakking zoals we van deze lakjes gewend zijn.

Wanneer je de kleur aanbrengt op je nagels krijg je een sheer gouden kleurtje met gouden glitters. Mooi over een donker lakje (Hierover komt binnenkort een artikel) maar persoonlijk vind ik het lakje leuker als hij volledig gedekt is en je nagels vol glitters zitten.

Ik was verbaasd over hoe vlot dit lakje dekt. Je hebt maar een paar laagjes nodig voor onderstaand effect. Ook qua chippen is het lakje zoals we van Essence gewend zijn.

Ik had niet gedacht dat ik zo blij zou worden van de nieuwe collectie van Essence maar ik moet bekennen dat ik nu al benieuwd ben naar hun nieuwe producten.

De lakjes van de Colour & Go lijn zijn te koop in het kruidvat en kosten 1.29 euro per stuk.

5 gedachtes over “Essence – Make it golden

  1. Wat een leuk kleurtje met die glitters! Ook leuk om bijv. te dragen als topcoat over een ander lakje heen. Het lijkt me wel moeilijk om er af te halen haha ;p

    • Had me ook verwacht aan een drama om al die glitters eraf te krijgen maar uiteindelijk valt best mee hoor om af te halen xp
      Is je blog trouwens veranderd van naam? Je link geeft steeds een foutmelding 😦
      x

  2. deze is leuk zeg! ik ben gek op glitter nagellak, maar meestal geeft het niet voldoende dekking om het alleen te gebruiken zonder een basislakje 🙂 deze verrast me!

Geef een reactie

