Essence long lasting lipgloss – 04 Trendsetter

En ik blijf de stay with me longlasting lipgloss van Essence maar kopen. De kleur 04 – Trendsetter is mijn laatste aanwinst en inderdaad de naam past perfect bij de kleur. Niet voor personen die voor veilige kleurtjes gaan maar een knallende donkerroze kleur. Me like!

Voor swatches en meer klik op lees verder.

De verpakking is net als de andere stay with me lipglossen simpel maar leuk. Ze zijn niet erg groot en hebben dus een perfect formaat om mee te nemen.

De gloss heeft een plakkerige substantie waardoor de kleur heel erg goed dekt. Qua longlasting zou ik deze niet aanraden. Een glas cola overleeft de gloss niet.

Wanneer je de kleur swatcht op je arm krijg je een mooie donker roze kleur die wat neigt naar rood. Maar het is pas op je lippen dat je kleur in al zijn felheid ziet. Wat hou ik van dit soort kleurtjes.

‘Mijn naakte lippen’

‘Mijn lippen met Trendsetter’

Ik ben opnieuw verliefd geworden op dit glossje en hoewel het niet echt een alledaags kleurtje is ben ik heel blij dat ik deze aan mijn stash heb toegevoegd.

De Stay with me longlasting lipgloss is te koop in het kruidvat en kost 2.99 euro.

Voor reviews van andere lipglossjes uit deze lijn klik op volgende links.
01 – Me & my icecream
03 – Candy Bar

6 gedachtes over “Essence long lasting lipgloss – 04 Trendsetter

  1. Mooi, maar voor mij toch iets te fel… Het kwastje vind ik er altijd wel raar uitzien van deze glossjes, werken die wel fijn?

    xx

Geef een reactie

