Outfit of the day: Rain!!

Omdat een afspraak niet door ging en ik dus onverwacht een middag vrij kreeg besloot ik om nog eens een outfit of the day te doen.
Zoals je ziet werd het nogal een natte bedoening en was ik heel erg tevreden met mijn paraplu xp

Broek: Zara
Topje: C&A
Blouse: C&A
Schoenen: Fake uggs (geen idee waar ik deze gekocht heb)
Ketting: C&A
Paraplu: Geleend van mijn mama

Laat me zeker weten of je dit soort arikels leuk vind om te lezen. Ik vind het alvast heel fijn om ze te schrijven.

4 gedachtes over “Outfit of the day: Rain!!

  1. Wat leuk, weer een OOTD (ik vind het dus heel leuk om zulke artikels te lezen)! Echt mooie outfit dit, het staat je ook zo goed (: Ik had gister mijn uggs ook weer eens aan, echt heerlijk met dit weer! ^^

Geef een reactie

