Barry M – 318 Peach Melba

Barry M, het is een merk waar ik zowel goede als slechte dingen over gelezen heb. Uiteindelijk werd ik zo benieuwd naar hun nagellak dat ik besloot om er zelf eentje te bestellen.

Na wat rondgeneusd te hebben op internet kwam ik uit op de kleur peach melba en het was liefde op eerste zicht. Na een weekje op mijn bestelling gewacht te hebben lag mijn lakje in de brievenbus.

Voor mijn mening en foto’s klik op lees meer.

De verpakking van de lakjes van Barry M is eerder strak. Het is een mooi rechthoekig flesje met felgele letters op de voorkant.

Zoals ik al zei koos ik voor de kleur ‘Peach Melba’ Dit is een mooie perzik achtige kleur die neigt naar babyroze. Ik ben al heel erg lang op zoek naar dit soort kleurtje en ik kan van dit lakje enkel zeggen, Wauw! Ik heb trouwens nog nooit zoveel positieve reacties gekregen over mijn nagels.

Het lakje dekt na 2 laagjes en vooral het eerste laagje lakt heel streperig. Verder kan ik niets anders dan positief zijn over dit lakje. De droogtijd is ongeveer gelijk als die van Catrice.

Woeps volgens mij ben ik verliefd op dit nagellakje.
Op de laatste foto draag ik trouwens op mijn wijsvinger een laagje ‘make it golden’ van Essence.

De lakjes van Barry M zijn oa. te koop in de webshop pink lady make up en kosten 3,99 euro per stuk.

Trouwens even zeggen dat Pink lady make up 1 van mijn favoriete webshops is. Wat een goede service en mijn pakketje was echt superleuk verpakt!

9 gedachtes over “Barry M – 318 Peach Melba

Geef een reactie

