NYX – Tea Rose

Een product waar ik helemaal verliefd op ben zijn de round lipsticks van NYX. Nadat ik de kleur ‘Electra‘ nog maar goed en wel had uitgetest wist ik dat ik meer van deze goddelijke lipsticks wou.

Zo gezegd, zo gedaan en toen ik een bestelling plaatste bij pink lady make up legde ik mijn nieuwe liefde in mijn mandje. 2 dagen geleden lag mijn round lipstick in de kleur ‘Tea Rose’ in mijn brievenbus en vandaag vertel ik of hij mijn verwachtingen heeft kunnen inlossen..

De round lipsticks van NYX vind ik prachtig van verpakking. Hun zwarte huls toont heel erg chique en je zou absoluut niet zeggen dat ze zo goedkoop zijn. Zelf mijn make-up hatende vriendinnetje was vol lof over het uiterlijk van deze lipsticks.

Ik hou van deze lipsticks omdat ze zo romig aanbrengen. Je lippen voelen lekker zacht aan. Wel merk ik dat deze kleur in strepen opdroogt en niet zo lang op mijn lippen blijft. Toen ik een tas koffie dronk ging de kleur af aan mijn tas en zagen mijn lippen maar lichtjes roze.

De kleur is gewoonweg prachtig en is het best te omschrijven als oudroze. Echt 1 van mijn favoriete kleurtjes die ik momenteel in mijn stash heb. In het echt is hij trouwens niet zo opvallend en is hij heel draagbaar.

mijn naakte lippen

Mooi kleurtje toch?

De round lipsticks van NYX kosten 3.49 euro per stuk en zijn oa. te verkrijgen bij de webshop pink lady make up.

Wat zijn jullie ervaringen met de NYX round lipsticks?

7 gedachtes over “NYX – Tea Rose

Geef een reactie

