Tag.. Wat heb je liever?

Wat hou ik van tags, ze maken het bloggen dat ietsje persoonlijker. Ik was dan ook heel erg blij toen ik zag dat Lotte (neem zeker een kijkje op haar leuke blog!) mij had getagt voor de ‘wat heb je liever tag’.

Bereid je voor op heel wat lastige vragen waarvan ik hoop dat ik deze keuzes nooit in het echte leven zal moeten maken!

Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare, zwarte snor?
Wat een moeilijke vraag om mee te beginnen. Hoewel ik mezelf nooit zonder wenkbrauwen zou willen zien kies ik toch hiervoor. Ik heb vroeger al een tijdje een lange pony gehad waardoor mijn wenkbrauwen verdwenen en zonder op te willen scheppen. Dat stond me best goed. Dus geen wenkbrauwen lijken me nu niet zo heel erg. Een zwarte snor daarintegen! Neen dank je, ik haat snorren al bij mannen! Laat staan dat ik zelf zo’n harig geval op mijn bovenlip zou hebben. Brr!

Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?
Mijn nagels zijn van nature al zwak en ongezond dus deze keuze is snel gemaakt. Ik weet wel, gezonde nagels komen mooi en verzorgd over maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om mijn nagels nooit meer te lakken! Wat zou ik dan moeten doen met mijn prachtige potjes nagellak? Zonde om deze kapot te laten gaan.

Lang haar tot je voeten of gemillimeterd haar?
Ik heb altijd al gedroomd van lang haar maar om de 1 of andere reden staat het me niet. Mijn haar is veel te dik en leid zijn eigen leven wanneer het te lang wordt. Toch wil ik nu niet onmiddellijk van dat gemillimeterd haar. Ik vind het best mooi bij sommige vrouwen maar ook dat zou mij niet echt schitterend staan denk ik xp
Nuja als ik echt moet kiezen ga ik voor het lange haar.

Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen oogmake-up meer gebruiken?
Zowiezo draag ik bijna elke dag een smokey eye. In de zachte variant welliswaar maar toch, ik vind smokey eyes prachtig!

Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?
Rode wangetjes of course! Ik vind het prachtig wanneer iemand rode blosjes op zijn wangen heeft. Vraag me niet waarom maar zulke mensen lijken zoveel liever en vriendelijker dan mensen zonder kleur..

Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken dat op dieren is getest?
Wauw dat is een moeilijke! Ik ben een echte dierenvriend en ik let er meestal op om geen make-up te kopen die getest wordt op dieren. Ik heb zelf nog enkele producten van clinique weggeven toen ik ontdekte dat ze op dieren testen! Vorig jaar schreef ik zelf een verslag over hoe make-up wordt getest op dieren. Hoe moeilijk het ook is ik kies voor geen cosmetica!

Gelige tanden met een perfect recht gebit, of scheve tanden die wel mooi wit zijn?
Ikzelf ben gezegend met mooie rechte tanden die van nature redelijk wit zijn. Ik kan dus niet zeggen wat me het meest zou storen. Hmm, ik kies toch voor de scheve maar witte tanden. Gele tanden vind ik zelf afschuwelijk onverzorgd overkomen bij anderen.

Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn.
Door een paar slechte ervaringen op de middelbare school heb ik geleerd om me niets van anderen hun mening aan te trekken. Geloof me ik herinner me nog 1 ervaring met een kleedje dat ik prachtig vond maar waar heel wat over geroddeld en gelachen werd. Niet leuk en ik heb er op dat moment heel wat tranen om gelaten. Nu vind ik het leuk om mijn eigen stijl te ontdekken en vind ik het belangrijkste dat ik mijn look mooi vind. Ik zou me dan ook nooit meer ziek melden!

Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken (dus gewoon wachten tot je nagellak afbladderd of het er afkrabben) of iedere dag opnieuw je nagellak er af moeten halen?
En dit is weer een makkelijke vraag. Ik laat namelijk meestal mijn nagellak afbladeren. (Ja, ik krab mijn nagellak af) Vooral omdat ik meestal na 2 dagen van kleurtje verander. Elke keer nagellakremover gebruiken zou echt heel erg slecht zijn voor mijn nagels.

Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt (waar je wel de hele dag aan zou kunnen snuiven) maar verder niet zo veel doet voor je huid?
Ik beken, ik gebruik een bodylotion meer om lekker te ruiken dan voor mijn zacht velletje. Dus ik kies voor de laatste optie. Stinken vind ik namelijk niet zo fijn!

Je haar in een kinky kleur verven (denk als fel roze, groen) of grijs?
Waarom zou ik mijn haar in grijs verven als ik een leuk kleurtje op mijn haar zou kunnen doen. Ik denk dat ik voor een knalrood kapsel zou gaan! Vind die kleur echt super! Wanneer ik oud en versleten ga zijn zal ik wel met veel plezier van mijn grijze haren genieten.

Je gezicht nooit meer scrubben of alleen nog maar je gezicht mogen scrubben met echte suiker/zout korrels?
Oei ik scrub mijn gezicht enkel met suiker en honing. Dus deze vraag vind ik een beetje raar. Waarom zou ik dus dure producten kopen als het ook met mijn zelfgemaakt brouwseltje lukt?

Een vreselijk hoerige lipliner om je mond, of uitgelopen panda ogen?
Brr ik haat van die lippen die omringt zijn met een veel te donkere lipliner. Volgens mij is dat 1 van de grootste zonden die je op make-up gebied kunt begaan. Ik kies dus voor de uitgelopen panda ogen!

Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora, enz) of nooit meer bij de drogist?
Jammergenoeg is er nergens in mijn buurt een douglas of sephora te bespeuren. Voor die enkele keren dat ik dus zo’n parfumerie bezoek zou ik mijn bezoekjes bij de drogist niet willen opgeven. Catrice, sleek, gosh, nyx,.. zijn heel erg goede drogistmerken, deze spreken me trouwens meer aan dan de make-up van clinique, dior, …

De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen (alleen geen make-up dus, verzorging mag wel!) of je hele stash inleveren (dus ook verzorging) maar daarna direct voor 250 euro alvast wat nieuwe dingen kopen?
Wauw 1,5 jaar geen make-up meer kopen is echt wel lang! Euhm dan maar met veel spijt mijn stash inleveren en nieuwe dingetjes gaan kopen. I just love shopping!

Wat een moeilijke tag was dit zeg! Nuja als je hem ook eens wilt invullen neem hem gerust over en laat een linkje achter in de comments. Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!

Foto’s komen van we heart it

 

 

3 gedachtes over “Tag.. Wat heb je liever?

Geef een reactie

