Essence – Time for romance

Aangezien mijn liefdesleven op dit moment niet echt veel voorstelt ben ik al gelukkig met een klein beetje romantiek. Toen ik op de productfoto’s van Essence zag dat er een nagellakje was die de naam ‘Time for romance’ had gekregen wou ik deze dan ook onmiddellijk bemachtigen.

Nu ik hem eindelijk in mijn bezit heb kan ik mijn geluk niet op. ‘Time for romance’ blijkt een prachtig glitter lakje te zijn die mij hopelijk veel romantische momenten zal opleveren.

Voor swatches en meer klik op lees verder.

‘Time for romance’ is 1 van de nieuwe lakjes van de colour & go lijn van Essence. De verpakking is dan ook net als alle andere lakjes van deze lijn.

Hoewel ik het normaal fijn vind om glitternagellak direct op mijn nagels te dragen vind ik ‘time for romance’ leuker over een donker lakje. De kleur bevat een lichtroze achtergrond die vol zit met kleine en grote glitters.
Enig minpuntje is dat dit lakje een echte nachtmerrie is om te verwijderen!

Op bovenstaande foto’s draag ik het lakje over ‘Back to black’ van Catrice. Zoals je op de tweede foto ziet komen er in de zon ook andere kleuren glitter tevoorschijn.Super gewoon!

De lakjes van de colour & Go lijn van Essence zijn te koop in het kruidvat en kosten 1.29 euro per stuk. Een flesje heeft een inhoud van 7.5 ml.

8 gedachtes over “Essence – Time for romance

  1. Pingback: Tag: nagellak tag | jlovesbeauty

  2. Deze wilde ik ook! Helaas mag ik van mezelf een tijd niet shoppen omdat ik te veel geld uit geef, maar deze staat op mijn wishlist, ik zag ‘m staan in de winkel en vond ‘m supermooi, maar ik was bang dat hij heel erg doorzichtig zou zijn, maar als een soort van flakie is hij prachtig!

Geef een reactie

