NYX pearl mania – Mocha

Sinds ik een round lipstick van NYX bestelde ben ik verkocht aan dit leuke make-up merk. Goede kwaliteit voor een klein prijsje, ik wil meer!
Daarom bestelde ik onlangs voor het eerst een pigment van dit merk.

Benieuwd wat ik van deze pearl mania vind klik op lees verder.

Ik koos voor een gouden/ bronzen kleurtje die de naam ‘Mocha’ kreeg.
De kleur is redelijk koel en dat is ook de grootste reden waarom ik voor deze kleur koos.

Ik schrok wel even toen ik mijn pearl mania voor het eerst zag. Wat een klein potje. Ook is het niet echt handig in gebruik. De opening van het potje is net groot genoeg voor een kleine borstel en dan nog verspil je heel wat product. Nuja, met dit kleine potje kun je hééél erg lang doen dus ik ga nog wat testen zodat ik juist leer doseren xp

Op de foto hierboven zie je hoe het pigment eruitziet (links droog, rechts nat). Heel erg mooie kleur toch! Vooral nat vind ik de kleur super.

Ik merk dat ik deze ‘mocha’ al heel wat gebruikt heb. Het maakt je look dat ietsjes speciaaler en het is de perfecte aanvulling voor mijn ‘naked palette’ van UD. Ja, ik ben verkocht!

Ik heb deze NYX pearl mania gekocht bij de webshop pink lady make-up en voor 1 potje van 5 ml betaal je 2.49 euro. Deze NYX pearl mania is nog in vele andere kleuren te koop.

5 gedachtes over “NYX pearl mania – Mocha

  1. Inderdaad de verpakking is niet prettig ,maar dit is zo’n geweldige kleur( ik heb hem ook ) ik heb overigens ook meerder pigments, ben er dol op:D

  2. NYX is sowieso geweldig, ik vind hun kwaliteit echt goed, ik heb deze oogschaduw ook en hij is echt geweldig! Ik heb hem in een reispotje van de Etos gedaan, zo kan je hem makkelijker gebruiken. ;D

Geef een reactie

