Playing with make-up: Doll

Als je mijn blog wat volgt weet je dat ik niets liever doe dan me te verkleden. Die looks zijn meestal niet draagbaar maar ik vind het wel fijn om er af en toe over the top uit te zien.

Voor de look van vandaag heb ik me geïnspireerd op een filmpje van Michella Phan waarin ze zich transformeerde tot een ‘cute doll‘.Omdat ik zo’n mooie look vond heb ik er mijn eigen versie van gemaakt.

Mijn look is net ietsjes feller ,minder cute en vooral minder goed gelukt. Nuja ik wou je deze foto’s toch even tonen. En ja ik heb 1 rode nagel, was deze even vergeten af te doen.

Als je een tutorial van deze look wilt laat dit dan zeker achter in de comments!

Veel liefs
Jody

7 gedachtes over “Playing with make-up: Doll

Geef een reactie

