Blog to see

Hallo iedereen,

Normaal maak ik geen reclame voor andere blogs via ‘Jlovesbeauty’. Niet omdat ik beginnende blogs geen aandacht gun maar meer omdat ik vrees dat ik niet anders zou moeten doen dan dit soort artikels schrijven.
Binnenkort komt er wel nog eens een spam artikel dus dan krijg je de kans om zelf lekker reclame voor je blog te maken..

Toch wil ik vandaag even een leuke blog met jullie delen. Een heel erg goede vriendin van mij heeft namelijk zaterdag haar eigen blog opgestart. Niet over beauty maar wel over haar grote talent, fotografie.

Sinds een jaar neemt ze foto’s en vanaf nu deelt ze deze met jullie. Persoonlijk weet ik geen snars van fotografie maar ik weet wel dat haar foto’s prachtig zijn!
Als je haar blog bekijkt snap je wel wat ik bedoel.

Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie een kijkje op suzan haar blog want ze verdient heel veel bezoekers! Ik kan jullie trouwens al verklappen dat we binnenkort samen op pad gaan voor foto’s voor mijn blog xp Spannend..

Link vind je hier

En nog eventje off topic, ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke lay-out voor mijn blog. Ik heb wat zitten knutselen gisteren maar echt tevreden ben ik nog niet. Daarom leek het me wel leuk om er een kleine winactie aan te koppelen. Maar daarover later meer, laat me gewoon even weten of jullie dit ook zien zitten?

Veel liefs
Jody

8 gedachtes over “Blog to see

  1. Wat leuk, ik ga gelijk even kijken! De foto ziet er al veelbelovend uit hihi. Wat jammer dat het niet zo lukt met je lay-out, ik zie een winactie wel zitten (:

Geef een reactie

