NYX – Lippencil Deep purple

Als ik 1 make-up product moet opnoemen waar ik niet overtuigd van ben is het een lippotlood. Geen idee waarom maar ik vind zo’n omlijnde mond afschuwelijk.

Toen ik een bestelling plaatste bij pink lady make-up zat er echter een lippencil van NYX als cadeautje in mijn pakketje en omdat ik het zo’n fijn merk vind besloot ik om het potloodje toch een kans te geven.

Ik kreeg de kleur 808 Deep purple. Een kleur die ik niet snel zelf zou bestellen maar die me toch blij verrast heeft. Ik vind de naam purple een beetje verkeerd gekozen want paars is hij absoluut niet. Ik vind hem eerder naar de donkerrode kant neigen.

Mooi kleurtje toch, jammergenoeg valt hij niet zo goed om alleen op je lippen te dragen. Kan ook zijn dat ik nog niet goed weet hoe ik een lipliner correct aanbreng. Nuja als ik ooit eens van die leuke matte rode lippen krijg door ‘deep purple’ komt er zeker een postje online!

Nog even een swatch van ‘deep purple’ onder een laagje lipgloss (Trendsetter van Essence). Ik ben echt verliefd op mijn lippen als ik deze combinatie draag.

Uiteindelijk ben ik toch heel erg blij met ‘deep purple’. Niet echt een must have in mijn stash maar ik vind het een leuk hebbedingetje.

NYX is oa te koop bij pink lady make-up.

3 gedachtes over “NYX – Lippencil Deep purple

Geef een reactie

